Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem
Gadu Gadu: 1882 Skype: lukasz.piec
Telefon: +48 609 155 573 E-mail: info@lukaszpiec.pl

Masz dodatkowe pytania?

Nie zwlekaj, napisz do nas

Jak pracujemy? Krok po kroku

  • Najważniejsza jest solidna podstawa

    Realizację każdego projektu rozpoczynamy od sporządzenia tzw. specyfikacji technicznej. Oczywiście owa specyfikacja tworzona jest tylko przy większych projektach, gdzie z góry wiadomo, że będzie potrzebny system zarządzania treścią (CMS). Klient mniej więcej określa swoje wymagania, następnie dajemy sobie parę godzin na przemyślenie sprawy, po czym przedstawiana jest propozycja stworzenia serwisu w oparciu o przemyślenia Klienta, doradzamy, proponujemy najlepsze rozwiązania.

  • Czas wziąć się do pracy!

    Dokładnie, czas popracować. Nad Państwa serwisem internetowym pracuje kilka osób - grafik, flash animator (jeśli jest potrzebny), webmaster oraz programista. W ten sposób nikt nie marnuje czasu, bowiem w przeciągu kilku dni pracy grafika, postępuje praca programistów - przy funkcjonalności oraz części technicznej tworzonego projektu.

  • Niepokojąca cisza przez kilka dni? Spokojnie, to nic nie znaczy

    Przyjęliśmy zlecenie, ale mija jeden dzień, kolejny, piąty, a w słuchawce telefonu nadal cisza, w skrzynce e-mail brak wiadomości? Bez obaw, po prostu - trwa praca. Zwyczaj mamy taki, że kontaktujemy się w momencie, gdy projekt graficzny jest ukończony (najczęściej jest to kwestia maksymalnie 5-7 dni roboczych). Oczywiście cały czas konsultant jest dostępny pod telefonem, Gadu Gadu, czy e-mailem. Możecie Państwo pisać lub dzwonić w każdej chwili.

  • Prezentacja projektu graficznego

    Jak wyżej, zgłaszamy się do Państwa i prezentujemy efekt pracy grafików. Jeśli projekt przypadnie do gustu, mamy ten etap za sobą. Jeśli zgłoszą Państwo poprawki - nie ma problemu, wszystko będzie brane pod uwagę. Natomiast, jeśli projekt z jakichkolwiek względów nie będzie się podobał - grafik przygotuje poprawioną propozycję w przeciągu kolejnych 3-4 dni roboczych. Tak czy owak, docelowo będą Państwo mogli się cieszyć projektem graficznym, który w 100% spełnia oczekiwania.

  • Halo. Mam pytanie ...

    Zapewniamy Państwa, że powyższe "zdanie" będzie dość często używane. Chodzi o to, że pomimo stworzenia (na samym początku) specyfikacji technicznej, w trakcie pracy pojawiają się kolejne pytania, propozycje, wątpliwości. Jesteśmy pasjonatami, którzy lubią pytać, jesteśmy dokładni. Mamy nadzieję, że w Państwa ocenie będzie to zaleta, a nie wada, chociaż mamy świadomość, że osoba, która zadaje dużo pytań może być denerwująca. Cóż, to wszystko dla dobra sprawy.

  • Kwestia rozliczenia

    Umowa - została przygotowana specjalnie pod projekt serwisu, czy aplikacji internetowej, przez prawnika, z którym ściśle współpracujemy. W przypadku realizacji Państwa serwisu internetowego może być pobierana zaliczka, ale nie musi - wszystko zależy od całościowych kosztów. Takie sprawy są ustalane indywidualnie z każdym Klientem. Oczywiście każdy Klient otrzymuje także fakturę VAT.Serdecznie zapraszamy!

  • Pomoc techniczna w trakcie rozruchu stworzonego serwisu

    Proszę pamiętać, fakt iż Państwo opłacili usługę nie znaczy, że się definitywnie żegnamy. Oj nie. Postaramy się Państwu pomagać w trakcie "rozruchu" nowo stworzonego serwisu, jako nasi Klienci posiadają Państwo prawo do skorzystania z dożywotniej gwarancji technicznej na stworzony produkt. Służymy radą oraz pomocą. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy natury technicznej - w przeciągu 1-3 dni roboczych (na ogół) zostaną usunięte. Bardzo często "faktyczne" korzystanie z serwisu, z dnia na dzień, pokazuje niektóre niedociągnięcia. Mamy tego świadomość, Państwa także o to prosimy.

  • Czy możemy prosić o referencje?

    No właśnie. Po zakończeniu pracy zazwyczaj szerokim uśmiechem prosimy o referencje tj. opinię na temat wykonanego dzieła. Mamy nadzieję, że to nie problem? Zależy nam na opiniach Klientów, świadczą one o jakości tego, co z dumą możemy nazwać swoim flagowym produktem. Dziękujęmy i do usłyszenia na linii.