Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem
Gadu Gadu: 1882 Skype: lukasz.piec
Telefon: +48 609 155 573 E-mail: info@lukaszpiec.pl

Masz dodatkowe pytania?

Nie zwlekaj, napisz do nas

Najczęściej zadawane pytania

  1. Wprowadzanie poprawek w projekcie, po kompletnym rozliczeniu
  2. Gdzie znajdę dane potrzebne do realizacji przelewu?
  3. Czy możemy się spotkać celem omówienia projektu?
  4. Chciałbym, aby przy adresie mojej strony internetowej (w przeglądarce) pojawił się mały obrazek (ikona)...
  5. Jaki jest czas realizacji serwisu internetowego?
  6. Mam problem z obsługą przygotowanego systemu CMS ...
  7. Czy CMS z omówioną funkcjonalnością, to wszystko co zawiera się w cenie ustalonej za przygotowanie aplikacji?
  8. Problem z obsługą edytora tekstowego w systemie CMS...

Wprowadzanie poprawek w projekcie, po kompletnym rozliczeniu

Trzeba jasno zaznaczyć, że rozliczenie projektu nie jest równe zakończeniu pracy. Często zdarza się tak, że w trakcie użytkowania systemu przez większe grono osób, mogą pojawić się drobne niedociągnięcia. W takich sytuacjach reagujemy natychmiast, zasygnalizowany problem jest usuwany w przeciągu kilku godzin.

Gdzie znajdę dane potrzebne do realizacji przelewu?

Każdy Klient otrzyma stosowny plik, w którym znajduje się kompletne zestawienie rachunków bankowych oraz danych potrzebnych do sporządzenia umowy. Materiały są przekazywane w momencie zawiązania współpracy. Co więcej, dane znajdą się na fakturze VAT, bądź pro-forma, jaką Państwo otrzymają.

Czy możemy się spotkać celem omówienia projektu?

Jesteśmy zwolennikami spotkań z Klientami! Niestety, często się zdarza, że odległość jest zbyt duża i po prostu nie warto. Wyjazdy do Klienta (na odległość załóżmy 300-500 KM) brane są pod uwagę w przypadku dużych aplikacji firmowych, bądź stałej obsługi technicznej serwisów internetowych Klienta.

Chciałbym, aby przy adresie mojej strony internetowej (w przeglądarce) pojawił się mały obrazek (ikona)...

Nie ma problemu. Ta ikonka to tzw. favicon`a. W cenie projektu zostanie podłączona, co więcej - także przygotowana, bowiem często się zdarza, że trzeba dostosować obrazek do wymogów favicon, tutaj ograniczeniem są bardzo małe rozmiary: 16x16 (px).

Pewne nieścisłości pojawiają się także w przeglądarce Internet Explorer - ikonka jest widoczna tylko wtedy, gdy nasz serwis internetowy znajduje się na liście ulubionych u danego użytkownika. Każda inna przeglądarka działa bez żadnego problelmu, nie wymaga wpisu na liście ulubionych.

Jaki jest czas realizacji serwisu internetowego?

Praca nad projektem dzieli się na trzy zasadnicze etapy.

  • przygotowanie projektu graficznego (5-7 dni roboczych)
  • przygotowanie szkieletu HTML/CSS na podstawie projektu graficznego (2 dni robocze)
  • wdrożenie systemu zarządzania treścią (CMS) lub innej aplikacji (termin zależny od funkcjonalności, którą zamawia Klient)

Dlaczego istnieje taki podział? Jest to spowodowane tym, że często Klient zgłasza się z gotowym projektem graficznym, wtedy ten etap możemy odłożyć na bok, skracając czas realizacji całego projektu.

Mam problem z obsługą przygotowanego systemu CMS ...

Przygotowana aplikacj posiada szereg ułatwień, które mają na celu zwiększenie intuicyjności, a co za tym idzie - szybkie przejście z CMS na "Ty". Poniżej znajduje się kilka elementów, które zostały przygotowane tylko i wyłącznie z myślą o użytkowniku, są częścią każdej wdrażanej / zamawianej usługi.

  • każda operacja inicjowana (uruchamiana) jest przez kliknięcie w ikonkę; gdy ustawiamy kursor myszy nad ikonką - pojawia się podpowiedź z krótką informacją na temat działania danej funkcji
  • większość modułów posiada dodatkowe pliki pomocy, w każdej chwili możemy rozwinąć plik pomocy (będąc zalogowanym w systemie administracji)
  • edytor tekstowy, który jest rdzeniem modułów, w których użytkownik samodzielnie tworzy treść na swojej stronie internetowej, został w 100% spolszczony przez naszych konsultantów, przez co stał się poręcznym, bardzo funkcjonalnym narzędziem - dla każdego!
  • zarówno edytor tekstu, jak i kilka innych kluczowych modułów posiada podręczniki w formie dokumentów PDF; zachęcamy do zapoznania się z materiałami dostępnymi pod adresem www.lukaszpiec.pl/doc/spec

W razie zaistnienia problemu, które powyższe metody nie rozwiązują, zostanie przygotowany krótki film instruktażowy, który obrazuje praktyczne rozwiązanie problemu. Z dotychczasowych doświadczeń z Klientami wynika, że ta metoda ZAWSZE skutkuje tym, że problem znika.

Czy CMS z omówioną funkcjonalnością, to wszystko co zawiera się w cenie ustalonej za przygotowanie aplikacji?

Ależ skąd! Prócz nowoczesnego narzędzia do modyfikowania swojej strony internetowej, Klient otrzymuje następujące elementy:

  • instalacja stworzonego serwisu internetowego na wskazanym przez Klienta serwerze
  • instalacja oraz konfiguracja statystyk Google Analitics
  • podłączenie formularza kontaktowego, za sprawą którego Klienci mogą wysyłać zapytania ofertowe
  • GWARANCJA ROZRUCHOWA
Problem z obsługą edytora tekstowego w systemie CMS...

Z autopsji możemy powiedzieć, że większość (99%) problemów wynika z niewiedzy użytkownika. Aby wyjść temu na przeciw, do każdej oferowanej aplikacji staramy się przygotowywać podręcznik pdf. Tak samo jest w przypadku edytora tekstowego. Poniżej znajdują się odnośniki do podręczników edytora w formacie pdf.