Grupa Łukasz PiecAplikacje internetowe dla Twojej firmy

Przełom marca i kwietnia zapoczątkował bardzo ciekawą współpracę agencji z Polsko-Turecką Izbą Gospodarczą. Na mocy zawartego porozumienia nasza firma sprawować będzie (już sprawuje) pieczę nad serwisem internetowym Izby Polsko-Tureckiej (aktualizacja treści) oraz – co najważniejsze – pełnimy rolę administratora portalu gospodarczego Polska-Turcja realizowanego w ramach Funduszy Europejskich POIG 8.1.

Do naszych zadań należy przede wszystkim aktualizacja treści portalu, ale także jego ustawiczny rozwój funkcjonalny. A plany są bardzo poważne! Oj, będzie się działo.

Zanim umowa została podpisana przygotowywaliśmy mniejsze realizacje dla portalu Polska-Turcja

Na pewno warto wspomnieć o kreacjach flashowych w postaci bannerów reklamowych.
Poniższe przykłady zostały zeskalowane (pomniejszone) na potrzeby prezentacji w ramach tej notatki.

Na potrzeby promocji Agencji Rozwoju Przemysłu w ramach portalu gospodarczego Polska-Turcja opracowaliśmy podstronę informacyjną, na której przedstawiony został potencjał ARP. Strona jest dostępna pod tym adresem (kliknij). Strona została wzbogacona o mapkę Google Maps, na której zaprezentowane zostały poszczególne strefy ekonomiczne wchodzące w skład ARP.

Rok 2011 rozpoczął się kilkoma dużymi realizacjami, które po dziś dzień są na etapie testów i finalnego wdrożenia na oficjalnych serwerach naszych klientów. Z pewnością w przeciągu  najbliższych tygodni sporo się zmieni na stronie internetowej naszej firmy – nowe pozycje w portfolio, nowa oferta związana z pozycjonowaniem w Google i … nowa wersja serwisu firmowego! To już wkrótce.

Jedną ze wspomnianych wcześniej realizacji w toku jest serwis internetowy FitLajf. Idei oraz pomysłu na biznes w przypadku tego projektu nie będziemy jeszcze przedstawiać, kto chce i tak sam znajdzie informacje w sieci … takie czasy. :-) Nasza agencja zajęła się opracowaniem identyfikacji wizualnej, strategii oraz autorskiej aplikacji do zarządzania całym serwisem internetowym (CMS).

Efekty ciężkiej pracy grafików, programistów i samego klienta -  już wrótce!
Póki co przedstawiamy makiety z prezentacją logo oraz widok logo na koszulkach w dwóch wersjach – fullcolor oraz BW.

Przeczytaj resztę tego wpisu »

szlachetna-paczka

Mniej więcej rok temu (4 grudnia 2009) informowaliśmy na łamach firmowego bloga o dołączeniu do akcji społecznej – świątecznej pomocy o wdzięcznej nazwie SZLACHETNA PACZKA. Wczoraj nasza paczka została dostarczona do magazynu w Bytomiu (woj. śląskie). Grono wolontariuszy przywitało nas bardzo serdecznie, z pysznym ciastem i ciepłą herbatą.

W tym roku przygotowane zostały 3 duże paczki, w których zebraliśmy produkty z długą datą ważności, słodycze, różnego rodzaju płyny, proszki, a także zabawki dla najmłodszych domowników obdarowywanej rodziny. Zarówno wybranej przez nas rodzinie oraz każdej innej życzymy udanych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.

Dlaczego wg. nas warto pomagać w ramach akcji SZLACHETNA PACZKA?

  • sami decydujemy do kogo trafi nasza paczka, mamy wybór spośród bazy danych kilku tysięcy rodzin, każda z nich ma swoje indywidualne problemy, potrzeba, pragnienia i marzenia!
  • żadna z rodzin nie prosi o pieniądze, proszą o rzeczy codziennego użytku; oczywiście można wesprzeć Fundację poprzez przelew pieniężny, aczkolwiek to zupełnie inny temat
  • paczki są przekazywane rodzinom tak jak zostały dostarczone do magazynu, wolontariusze nie zaglądają do środka; Tak, to prawda! Niestety, często ma to swoje złe strony – spójrzcie na te zdjęcia.
  • decyzja o stworzeniu paczki dla wybranej rodziny, to wielka odpowiedzialność! Po wyborze dana rodzina zostaje usunięta z bazy rodzin oczekujących, zatem jeżeli potencjalny darczyńca wycofa się, rodzina pozostanie bez paczki.

Opiekun rodziny podpisał na ręce właścicieli Certyfikat znajdujący się poniżej.

UWAGA! Z dniem dzisiejszym została uruchomiona możliwość rozłożenia płatności za wykonywane przez naszą agencję usługi na kilka mniejszych transz. Specjalnie na ten cel przygotowany został dedykowany mikro-serwis internetowy prezentujący niepodważalne zalety tego rozwiązania.

Opisywany dodatek dostępny jest dla określonej palety oferowanych usług. Najczęściej będzie on dotyczyć projektów serwisów internetowych oraz wszelkiego rodzaju aplikacji działających w oparciu o przeglądarkę internetową.

Skąd ten pomysł? Od mniej więcej przełomu kwietnia i maja br. prowadzone były badania rynku oraz drobne ankiety wśród naszych dotychczasowych klientów. Wyniki okazały się być potwierdzeniem zasadności naszego nowego pomysłu. Okazało się bowiem, że część zapytań ofertowych kierowanych do BOK nie została zrealizowana (nie przeszła do etapu ew. podpisania umowy oraz projektu) z powodu zbyt dużych wydatków już na początku pracy naszych specjalistów.

Nowy punkt naszej oferty pozwala zredukować wydatki do absolutnego minimum! W mikro-serwisie dostępnym pod adresem www.platnosci.lukaszpiec.pl przedstawiona została symulacja dla projektu o ściśle określonej wartości. Czarno na białym przedstawiamy korzyści, korzyści i jeszcze raz korzyści. Tutaj nie ma adnotacji w postaci gwiazdek (*) czy informacji zapisanych „maleńką czcionką”. Jasne i przejrzyste zasady.

Pragniemy także zaznaczyć, iż prezentowana „nowość” zagości na stałe w oferowanych przez nas udogodnieniach. To nie jest „okresowa promocja”, jakich dzisiaj wszędzie pełno.

Na wszelkie pytania odpowiada BOK naszej firmy. Komplet danych kontaktowych dostępny jest poniżej. Można także skorzystać z formularza kontaktowego lub CHAT-u z konsultantem – po kliknięciu na wizytówkę.

Z pewnością koniec wakacji będzie krokiem milowym w rozwoju naszej firmy. Do zespołu dołączył nowy, bardzo zdolny grafik, który wspomoże pracę grupy kreatywnej wprowadzając nową świeżość, nowe pomysły, nowe rozwiązania. Przez ostatnie kilka tygodni udało się zrealizować wspólnie z nowym członkiem zespołu kilka projektów, mniejszych bądź większych.  Mamy nadzieję, że będą one dostatecznym dowodem na słuszność podjętych decyzji i potwierdzeniem naszej radości z dokonanego wyboru. A nie było łatwo!

W sumie przejrzeliśmy blisko 30 propozycji współpracy, po wstępnej selekcji pozostały 3 osoby. Czym kierujemy się podczas rekrutacji nowych członków GRUPY? Przede wszystkim pomysły i innowacyjne podejście do zadanej tematyki. Te elementy budują sukces i zadowolenie naszej agencji oraz naszych klientów. Serdecznie zapraszamy!

Na koniec ciekawostka …

Jako, że projektowane przez naszą agencję serwisy internetowe bardzo często już podczas testów działają na docelowym serwerze Klienta, przygotowaliśmy specjalne „plansze informacyjne”, które stanowią świetną zasłonę chroniącą dostęp do serwisu, który dopiero powstaje. Aby opisów stało się zadość, zapraszamy do przykładów:

A co już niebawem na naszych stronach?

No właśnie, będzie się działo! Aktualnie pracujemy nad kilkoma realizacjami, które z pewnością będą perełkami w firmowym portfolio, prosimy o cierpliwość i regularne odwiedzanie naszej witryny.  Prócz tego, prowadzone są wewnętrzne projekty, które w efekcie dają początek nowej ofercie rozliczeniowej dla projektów z budżetem na określonym poziomie – brzmi dość tajemniczo, cóż – prosimy o cierpliwość. ;-)

Pod koniec kwietnia br. na skrzynkę e-mail naszego biura obsługi klienta trafiło zaproszenie od organizatorów Mistrzostw Europy Gdańsk-Sopot 2011 w Tenisie Stołowym  do przygotowania koncepcji logo tego turnieju. Jak się potem dowiedzieliśmy, zaproszenie takie trafiło do kilku polskich firm, wybranych na podstawie oceny ich dotychczasowego dorobku.

Innymi słowy, nasze prace przypadły do gustu organizatorom pingpongowych mistrzostw.

Zgodnie z przedstawionym  harmonogramem, do terminu przedłożenia projektów pozostało niewiele czasu, musieliśmy działać szybko. Naszej grupie kreatywnej udało się zaprojektować i zaprezentować trzy propozycje. Galeria tych projektów dostępna jest pod adresem: http://www.lukaszpiec.pl/galeria/pzts

Propozycje koncepcyjne logo ME 2011 w Tenisie Stołowym

Niedługo potem okazało się, że nasza agencja znalazła się w ścisłej czołówce firm, spośród których w najbliższym czasie miał zostać wyłoniony wykonawca logo i identyfikacji wizualnej Mistrzostw. Spośród naszych koncepcji, organizatorom turnieju najbardziej spodobała się propozycja przedstawiona poniżej. A która propozycja wg. Was jest najlepsza? Prosimy o opinie na ten temat.

Niestety, ostatecznie po głosowaniu organizatorzy wybrali projekt innej firmy – więcej na ten temat można przeczytać w oficjalnym komunikacie na stronach Polskiego Związku Tenisa Stołowego:  http://pzts.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2154&Itemid=1

Mimo wszystko całą realizację możemy uznać za bardzo owocną, zawiązane zostały nowe kontakty. Co więcej, według informacji, które przekazano nam ze Związku, dyskusja nad najlepszymi projektami, który znalazły się w „finale”, była bardzo gorąca – napisano w korespondencji z naszym BOK.  Związek wyraził ponadto zainteresowanie współpracą z nami w przyszłości

Z początkiem drugiego półrocza bieżącego (2010) roku uruchomiony został program lojalnościowy dedykowany całej rzeszy klientów, którzy z usług naszej agencji korzystają mniej lub bardziej regularnie. W efekcie wdrożenia tego programu przygotowaliśmy – na dobry początek – 200 sztuk promocyjnych kuponów rabatowych, za sprawą których możecie Państwo uzyskać nawet do 20% zniżki od ceny bazowej!

Klient wytypowany do otrzymania kuponu otrzyma przesyłkę pocztą tradycyjną oraz możliwość podglądania kupony w Internecie w specjalnie przygotowanym mini-serwisie internetowym. Każdy kupon traci ważność w momencie jego wykorzystania, jest jednorazowy.

Każdy przygotowany kupon posiada 3 statusy decydujące o jego użyteczności.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości oraz – przede wszystkim – problemów ze spożytkowaniem otrzymanego kuponu, bardzo prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Wszelkie dane kontaktowe dostępne są na tej stronie.

Inspiracją do przygotowania tej notatki stał się serwis internetowy lokalnej parafii pw. Piotra i Pawła, który dostępny jest pod adresem: www.piotrpawel.eu. Jakież zdziwienie pojawia się na twarzy, gdy po wejściu na katolickie strony widzimy reklamę…

Oczywiście nie jest to żadna złośliwość, jednak piętnować należy zaistniałe sytuacje. Sytuacje, w których serwis internetowy został wyposażony w mechanizm statystyk tylko pozornie bezpłatny. W rzeczywistości użytkownik nie zapłaci ani grosza, aczkolwiek musi liczyć się z okienkami reklamowymi, które co jakiś czas będą wyświetlane. Czy warto zatem ryzykować i generować sytuacje podobne do tej przedstawionej powyżej? Czy odbiorca projektu został odpowiednio poinformowany o konsekwencjach?

Wejdźmy głębiej w tematykę parafialnych serwisów internetowych…

Parafialne serwisy internetowe w mniejszych miejscowościach takich jak np. Piekary Śląskie (tutaj ma początek nasza firma oraz dyrekcyjne korzenie)  mają to do siebie, że są organizowane możliwie najmniejszym nakładem środków finansowych lub – o ile to możliwe – bez jakiegokolwiek wkładu.

Z jednej strony można zrozumieć takie podejście, w końcu po co kościół ma płacić za coś do czego sam pewnie nie jest do końca przekonany? Jednakże jest druga strona medalu – odbiorcy, ludzie młodzi, ludzie doby internetu, komputerów, ludzie do których kościół chce docierać przede wszystkim. W tym kierunku poszli np. Franciszkanie, których obsługujemy od kilku lat – prowadzą blogi, nagrywają nagrania video / audio, posiadają własne kanału w serwisie YouTube, FaceBook. Można powiedzieć, że są bardzo „czynni internetowo”.

Które podejście jest lepsze pod kątem formy przekazu? Drukowane parafialne pisemka czy może materiał video z muzyką chrześcijańską w tle, uśmiechami młodych ludzi? Oczywiście z formy papierowej rezygnować nie możemy, ale warto pomyśleć o wzbogaceniu swojego zaplecza. Zachęcamy do korzystania z technologii.

Swego czasu bardzo odradzaliśmy Klientom stosowanie e-mail marketingu w formie wiadomości HTML (czyli takich, które zawierają obrazki, są graficzne a nie stricte tekstowe jak większość wiadomości e-mail wysyłanych każdego dnia na całym świecie).  Z czego wynikało takie, a nie inne podejście?

Z obserwacji naszych programistów … wiele wniosków związanych z bardzo różną interpretacją takich wiadomości przez czytniki pocztowe oraz tzw. webmaile (aplikacje do obsługi poczty elektronicznej działające bezpośrednio w sieci – przez przeglądarkę internetową – np. www.poczta.nazwa.pl lub www.gmail.com , www.poczta.home.pl).

Otóż, wszystko się zmienia! Nasze aplikacje i stosowane rozwiązania są rozwijane nieustannie. „Dzisiaj” możemy się pochwalić opracowaniem zestawu narzędzi, za sprawą których bez obaw możliwe jest rozsyłanie wiadomości w formie graficznej, w formie HTML-TEXT.  Jakie są zasady tworzenia i rozsyłania wiadomości, aby te w powszechnie znanych i stosowanych czytnikach poczty elektronicznej wyglądały zawsze tak samo? Wyglądały po prostu idealnie? Cóż, rdzeń i serce każdej aplikacji oplata tajemnica oraz zasłona milczenia. ;-) Brzmi patetycznie? Nic nie szkodzi. Każda firma powinna chronić własne rozwiązania, a światu prezentować jedynie efekty!

Rok 2009 oraz pierwszy kwartał 2010 zaowocował podpisaniem kilku kontraktów na obsługę e-mail marketingu wśród kilku naszych partnerów biznesowych.  Poniżej prezentujemy część z ostatnio rozesłanych newsletterów, w większości z nich braliśmy także udział w projekcie merytorycznym.

Z narzędzia, które pozwala na samodzielne zarządzanie listą odbiorców oraz tworzenie nowych graficznych wiadomości e-mail (na zasadzie licencji) korzystają także zagraniczne galerie sztuki. Do tej pory udało się nawiązać współpracę z niemiecką galerią ZAK-BRANICKA GALLERY (przeczytaj referencję którą otrzymaliśmy od Klienta)oraz fińską placówką HELSINKI SCHOOL. Zaufał nam świat, zaufaj i Ty, drogi czytelniku.

Biuletyny są rozsyłane za sprawą firmowych autorskich narzędzi. Każdy może zakupić licencję na użytkowanie aplikacji lub wysyłać pojedyncze wiadomości, bez konieczności zakupu licencji – wtedy pobierana jest opłata z tytułu projektu (składu) oraz każdorazowej wysyłki. W obu przypadkach podpisywana jest umowa o zachowanie poufności przygotowana przez naszego prawnikawszystko z myślą o Państwa wygodzie i poczuciu bezpieczeństwa.

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą w zakresie przygotowania oraz wysyłki newsletterów – napisz do nas właśnie teraz.